Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePrawda jak zawsze jest po środku. Bo choć limity są potrzebne to zwróćcie uwagę, że są dostosowane do wszystkich czyli do najsłabszych uczestników ruchu. Przez co cześć która włożyła więcej wysiłku w szkolenia i sprzęt jest pokrzywdzona. Mamy znacząco krótsze drogi hamowania dzięki lepszym oponom i coraz lepszym systemom bezpieczeństwa a limity prędkości stoją przeważnie w miejscu. Jeśli o lewy pas chodzi to autora trochę poniosło, lewy pas służy do wyprzedzania! A jeśli ktoś nie czuje się komfortowo i przez to go blokuje niech wcale z niego nie korzysta i cała trasę jedzie za tirami. Mozeby wprowadzić dodatkowe uprawnienia, bardzo trudne do uzyskania, które pozywają na jazdę z prędkością np. +50%. Choć to mażenje ściętej głowy ;-)
OdpowiedzNic z tego, socjalizm zawsze równa w dół- do najgłupszego, czyż tego nie widzimy na każdym kroku?
OdpowiedzTy tak na serio? Czy się z kuśką na łby zamieniłeś? Jak Ci życie nie miłe, to se tor wynajmij, a nie jakieś własne przepisy będziesz wprowadzał. Na takich dzbanów jest tylko jedno określenie - Morderca.
OdpowiedzMiszcz prostej się odezwał! O tobie jest ten artykuł - to ty jrsteś cholernym problemem na polskich drogach!
Odpowiedz